Meniu
Meniu
1. Magazin Sibiu - Abatorului
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
2. Magazin Sibiu - Gara Mare
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
3. Magazin Cluj-Napoca
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
4. Magazin Cluj Napoca 2
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
5. Magazin Rm. Valcea - Complex Gama
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
6. Magazin Rm. Valcea - Nord
L-V: 09:00 - 19:00
S: 09:00 - 16:00
D: Inchis
Mobila ABC by Decolux
L-V: 09:00 - 18:00
S: 09:00 - 14:00
D: Inchis
8. Magazin Medias 2 - Decolux (Franciza)
L-V: 09:00 - 18:00
S: 09:00 - 14:00
D: Inchis
9. Magazin Fagaras (Franciza)
L-V: 09:00 - 18:00
S: 09:00 - 14:00
D: Inchis
Coș Cumpărături

Politica de Retur

In cazul comenzilor on-line, dreptul de returnare este garantat prin lege, fiind prevazut in OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Potrivit legislației în vigoare, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. 

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele aduse pe baza de comanda de la furnizor(dimensiuni diferite fata de standard), atipice sau personalizate distinct pentru acesta(paturi, bucatarii. dulapuri), produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Produsele de igiena precum saltele, toppere, pilote, perne sau protectii saltea sunt exceptate de la obligatiile OUG nr 34/2014.

Saltelele pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:

  • Nu a fost dezambalata din husa de plastic ce o acopera. Produsele pot fi incercate, probate fara a fi dezambalata.
  • Nu prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
  • Sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
  • Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale nu pot fi returnate.


Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client


Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv în seama clientului expeditor fiindcă coletul trebuie ambalat temeinic, exact așa cum la livrare, responsabilitatea integrității coletului revine expeditorului.Responsabilitatea integrității coletului pe toata durata transportului revine exclusiv în seama clientului expeditor fiindcă coletul trebuie ambalat temeinic, exact așa cum la livrare, responsabilitatea integrității coletului revine expeditorului.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: comenzi@mobilaabc.ro sau să ne contactați la telefon 0756.081.872